24 Temmuz 2014, Perşembe
Anasayfa | Künye | İletişim | Haberiniz Olsun Ana Sayfan Yap Açılış Sayfası Yap | Haberiniz Olsun sık kullanılanlara ekle Sık Kullanılanlara Ekle | Haberiniz Olsun RSSRSS
Loading
POLİTİKA
Yazarımız Ümit Özdağ MHP'den Aday Oldu.
< 11 Nisan 2011 23:26   |   Okunma: 2789   |  
Facebook Paylas
“ Prof.Dr. Ümit Özdağ MHP'den aday oldu. „
21 Yüzyıl Türkiye Enstitüsü Başkanı ve sitemiz yazarlarından Prof.Dr. Ümit Özdağ, MHP İstanbul 2. Bölge 4. sıra Milletvekili Adayı oldu.


Bu sitede yer alan bilgiler Haberiniz adresi kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Tüm hakları Telif Hakları Yasası'nca korunmaktadır. Yazıların sorumluluğu yazarlarına aittir.
FaceBook'tan Yorumla

Yorum Yazın

Yorum yazabilmeniz için Üye Girişi yapmanız gerekmektedir.
Yorumlar 21 yorum
13.04.2011 12:13:27

SAYIN DEVLET BAHÇELİYE DÜRÜRTLÜĞÜNDEN DOLAYI OY VERİYORUM.MHP MİLLETVEKİLLERİNDEN TEK RİCAM.BU SEFER HALKTAN OYU İSTEYİM.HALKTAN HİÇ KOPMAYIN.ONCA YAPILAN YOLSUZLUĞU SORMAZSANIZ.BİLİNKİ SİZDE GİDERSİNİZ.HALK SİZİ SEÇECEK BUNU İYİ BİLİN.EĞER TMSF,TOKİ,HES,ANGUS,İMAR YOLSUZLUKLARINI SORMAZSANIZ.SİZDE ANCAK 5 YIL KALIRSINIZ.GAZANIZ MÜBAREK OLSUN.MİLLET HAZIR SİZİ BEKLİYOR.SİZDE VALİ,KAYMAKAM,BELEDİYE HEPSİNİ DENETLEMEK İÇİN ŞİMDİDEN MÜFETTİŞLERİNİZİ HAZIRLAYIN.AKP GELİRİ İYİ BAKIN.KİMLER NE BAĞIŞ YAPMIŞ.HALKA BİR NEFES KADAR YAKIN OLUN.SADECE ÜLKEMİN İNSANINI MUTLU GÖRMEK İSTİYORUM.

12.04.2011 19:14:14

Selamun Aleyküm Ülküdaşlarım, Hiç tasalanmayın Allah'ın izni ile Ümit Hocamızı ve onun gibi çok değerli adaylarımı meclise taşıyacağız. Arkadaş belirtmiş 21 vekilden 27 ye çıktı 2. bölgedeki vekil sayısı.Bu şartlarda şayet geçen seneki aldığımız oyumuzu korursak 3 vekil çıkartmamıza ramak kalıyor. Ama gerek merkez sağ adaylarından gelecek oylar ki demokrat partinin neredeyse hiçbir iddası olmadığı halde 2007 seçimlerinde 50 Bin oy almış aynı şekilde gençparti 75 bin oy almış ki gençarti biliyorsunuz 2002 seçimlerinde bizim oyumuzu böldü ve bu 2 seçmen grubunun gideceği partilerden en yakını şu an Milliyetçi Hareket Partisi. Bu 100 - 150 Bin seçmen Merkez Sağ Atatürkçü ve Milliyetçi ağırlıklı bir kitleden bize gelebilecek 60 70 bin oy Ümit Hocamı Meclise taşıyacaktır. Sadece sahipsiz oyların yarısı yetiyor. Ama çoğunluğunu kendimize çekebilirsek ki hiçbir engel görmüyorum ayrıca Ümit Hoca'nın potansiyeli'ni hayran kitlesini sevenlerini halkın arasına karışıp milletin gönlüne taht kuru

12.04.2011 18:31:48

Sayın Özdağ alt sıralarda gösterilmemiştir.Ümit beyin sıra sorunu yoktur. Hem İktidara geleceğiz diyeceğiz hemde 4. sırayı arkalarda bulacağız. Ümit bey kitleleri harekete geçirebilecek birisi .Birde bu yönden bakalım; Ümit bey için verilecek oylar diğer sıralardaki adaylarıda kazandırabilir. Ha farzedelim seçilemedi Seçilsede seçilmesede CANI SAĞOLSUN . O bizim Ümidimiz ÖZ DAĞIMIZ. Allah utandırmasın.

12.04.2011 14:23:36

2. bölgede bir önceki dönem 21 vekil çıkardı şimdi bu rakam 27 vekil sayısına çıkmıştır. burdan ümit hoca seçilemezse diye bir durum söz konusu değildir 6. ve 7.vekil için çalışmalıdır.

12.04.2011 14:22:02

DEĞERLİ GÖNÜLDAŞLAR HİÇ ENDİŞE ETMEYİN 40 YILLIK FATİH/SULTANAHMET SAKİNİ OLARAK DİYORUM Kİ ALLAH'IN TAKDİRİ İLE 2. BÖLGEDEN 6 VE ÜSTÜ VEKİL ÇIKARIRIZ.

12.04.2011 10:19:15

Düzeltme MURAT BASESGIOGLU eski ANAPliymis. Eskiden Ülkücüler ANAP ve DYPden aday olurdu. Simdi ise MHPden aday oluyorlar. Tarihin cilvesi diyelim. ANAP ve DYP tarih oldular, MHP hala ayakta ve hep de ayakta kalacak. Insaallah...

12.04.2011 09:30:39

2007 secimlerinde MHPnin 1. Siradan Aday gösteridigi MURAT BAŞESGİOĞLU AKP listesinden Istanbul 2. Bölgeden 2. Sirada aday gösterilmis ve Milletvekili olmustur... Listemizin 2. siradaki adayimiz, mevcut vekilimiz ve 2007de bu bölgeden 2. siradan secilen Ümit Safaktir. 3. siradan aday gösterdigimiz DYPnin eski güclü siyasetcilerinden Celal Adandir. 4. Ümit Özdag ve 5. Saffet Sancakli... MHP Istanbulda 3. Bölgede güclüdür. Bu liste ile 2. Bölgedeki mevcut 2 vekilimizi insaallah Merkez saglarin oylari ile 4-5e cikaracagiz. Lütfen biraz yapici ve mantikli yorum yapin. Fitne vesat tohumlari yerine umut ve sevinc tohumlari ekelim. Olaya böyle bakin...

12.04.2011 09:26:00

MHPnin 2. Bölge adaylari cok güclü. Sadece MHP secmeninden degil Merkez sagdan da cok oy alacagimizi düsünüyorum. Son secimlerde MHP Istanbul 2. Bölgesinden iki Milletvekilligi kazanmis. Bu kadro ile en az 4-5 vekil bekliyorum ben. Devlet bey cok akilli bir liste hazirlanmis Istanbul icin. 2. Bölgenin adaylarina bir göz atalim. 1 Sirada MURAT BASESGIOGLU (eski AKP ve DYPli Bakan) 2. Ümit Safak (mevcut vekilimiz) 3. Sirada Celal Adan (Ciller ve Agar zamaninin KURT siyasetcisi) 4. Ümit Özdag 5. Saffet Sancakli. Ilk 5 sirayi kesin aliriz diye düsünüyorum...

12.04.2011 09:10:56

Arkadaşlar sanki Ümit ve Özcan Hoca'ları listenin sonuna yazmış gibi yorumlar yazıyorsunuz. Ayrıca Ümit ve Özcan Hoca'lar giremezse TBMM'ye oy moy yok demek nasıl bir mantık ? Aday gösterildikleri yerler gayet güzel yerler. Gönül isterki herkesi en güzel yerlerden sıraya koyalım. Kendileri sıralarından şikayetçi değilken bizim kalkıp burada bu konuyu uzatmamız yakışık almaz. Kaldı ki Ümit ve Özcan Hoca'lar iyi bilindikleri ve geniş kitleleri harekete geçirebildikleri için çok oy alacaklardır. Kendileri sayesinde ben geçen dönemden daha fazla milletvekili olacağını düşünüyorum. Ümit Hoca'nın hemen ardında Saffet Sancaklı var. Onunda göçmen kardeşlerimizden getireceği oylar var. Umutsuz olmaya moral bozmaya gerek yok. Allah'ın izni ile MHP Meclis'e girecek ve Hoca'larımızda TBMM'de olacak. Sinan Oğan'nıda unutmamak lazım .Iğdır'dan 1 milletvekilini garanti görüyorum.

12.04.2011 08:42:27

Öncelikle MHP adaylarının Türk İslam alemine hayırlı olması teminnimle, İlmine, fikrine, karakterine son derece inandığım, bir ağabeyi kadar çok sevdiğim Prof.D. İmit ÖZDAĞ hocam ile yine Prof.Dr. Özcan YENİÇERİ hocamın adaylaklarını kutlar, Rabbimden yar ve yardımcı olması duamdır. inşallah ben müslümanım diyen seçmen kardeşlerimim Resuly-ü Ekrem Efendimizin (s.a.v) "Sizden daha ehil biri var iken rüşvet veya meyil üzere birini veya bir gurubu iş başına getirirseniz, cinayet işlemiş sayılırsınız, Allah'a, Peygamber'e ve Müslümanlara ihanet etmiş sayılırsınız" hadisi ışığı altında oylarını hak edene ve liyakat ehline kullanacaklarına , bununda ötesinde Dinini, Vatanını ve milletini seven insanlarımızın bundan sonra Allah ile aldatılmalarına izin vermeyeceklerine inanıyorum. Cümleniz Allah'a emanet olun. Mustafa Aslan hocamın dediği gibi "TÜRK TÜRK'Ü KORUMAZSA, ALLAH TÜRK'Ü KORUMAZ"

12.04.2011 01:34:14

Başarılar dilerim sayın hocam. Bence de hocamın yeri 1.sıra olmalıydı, tıpkı Özcan Yeniçeri hocam gibi. maalesef 2.side 4.sıra ve şu an şoktayım. Eğer, bu 2 hocam da meclise girmezse, bir daha MHP'ye oy vermeyeceğimi beyan ediyorum...

12.04.2011 01:13:23

buraya yazıyorum ; İstanbul 2.bölge tarihinde hiç olmadığı kadar MHP ye oy verecek Sayın Ümit Özdağ sayesinde....

12.04.2011 01:07:25

Ümit fakirin ekmeği ye babam ye!

11.04.2011 23:44:16

DEĞERLİ HOCAMIZ BİLİM AMAMIMIZ DAVA ADAMIMIZ ÜMİT ÖZDAĞI MECLİSTE GÖRECEĞİMİZ GÜNLERİ İPLE ÇEKİYORUM.TÜRKİYE SEVDALILARINA SES VER TÜRKİYE

11.04.2011 23:42:24

Arkadaşlar sıralama ile ilgili herhangi bir sıkıntı ve demoralize durumu oluşturmayalım lütfen.. Ümit Özdağ hocamızı her ne pahasına olursa olsun meclise taşımak için herkesten çok büyük enerji sarfetmesini rica ediyoruz.. Diğer partili arkadaşlarınızı akrabalarınızı arayıp ümit bey için oy kullanmaları noktasında ikna edin.. Sıkı markaj işe yarayacaktır.. Bıktırana kadar söyleyin bıkana kadar anlatın.. arayın mesaj atın ziyaretine gidin.. çay ısmarlayın yemek ısmarlayın oyunu alın.. Kısacası ikna edelim ve Ümit Özdağı Allahın izniyle meclise gönderelim..

11.04.2011 23:37:37

Hayırlı ve uğurlu olmasından öte birşey daha var bu liste vicdanları rahatsız etmiştir.. Ümit Özdağ'ın yeri 1. sıradır.. Bunuda not etmeden geçemeyeceğim. Ümit Özdağ bu harekete sanırım Murat Başesgioğlu'ndan daha çok hizmet etmiş bir insandır..))) Herhalde Celal Adan Bey'den de fazla hizmeti vardır.. Ama yılmadan yıkılmadan çalışacak ve hocamızı meclise göndereceğiz, herkes müsterih olsun...

11.04.2011 23:32:36

Hayırlı uğurlu olur inşallah..Mhp'ye oy vermeyi düşünmediğini söyleyenlerin dahi takip ve takdir ettikleri,saygı duydukları ve milliyetçi-ulusalcı birçoğunun ''mecliste görmek isteriz''dedikleri Hoca'mızı sıralamadaki yerine takılmadan inanarak destekliyoruz!Allah yolunu açık etsin..

11.04.2011 23:23:52

Sizin gibi değerli bir hocamızın 4. sıradan aday olması bizleri çok sevindirmiştir...sizi mecliste görmenin vereceği heyecanı şimdiden yaşıyoruz..Allah yar ve yardımcınız olsun..Bu ülkenin sizin gibi yiğit insanlara ihtiyacı var.

11.04.2011 23:22:52

İŞTE İSTANBULA VE MECLİSE YAKIŞAN VEKİL.. İŞTE TÜRK MİLLETİNİN HAS EVLADI, İŞTE TÜRK MİLLETİNİN SEVDALISI VE GERÇEK TÜRK AYDINI, GERÇEK TÜRK BİLGİNİ... HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN, ALLAH HER ZAMAN BİZİMLE OLSUN..

11.04.2011 23:17:00

Bu sıralama doğru oldu mu sayın Bahçeli?

11.04.2011 23:15:27

Hocam hayırlı olsun. Türkiye'nin ve Ülkücülerin size çok ihtiyacı var. Hele bugünlerde üzerimize bir kabus varken kesinlikle sizin gibi milletvekilleri lazım. Biraz üzüldüm sıralamadaki yeriniz haketmediniz. Ama inandına sizi o bölgeden çıkaracağız.